(öncelikle özür diliyorum, çünkü ; konuyu nereye açıcağımı bulamadım.)
Selam arkadaşlar,
Benim kendime ait bir sitem var. Daha doğrusu arkadaşlarımla açtığım bir site..
Bu siteye kendim tema yapmayı denedim ama beceremiyorum. Acaba aranızda bu işlerden anlayan varsa bana yardımcı olabilir mi?