savnik İyi günler arkadaşlar bende fifa 2007 var oyun yüklenirken online da yükledim oyun içinde online yerini tıklıyorum giriyor fakat üyelik gibi birşey istiyor sanıım ok yazıyor onu tıklayınca o sekmeden çıkıyor ben nasıl hælede bilirim bu bölümü æcæbæ
NOE Kardeşim Forumu Araştırmadan KONU AÇMAYIN! Bİ üsteki cewapta yazıyot ıste nasıl oynandığı.. AL BAK :FIFA 07 NASIL ONLINE OYNANIYOMUŞ GÖR
savnik kardeş ben bunu kastetmedim bu multiplayer ben play online soruyorum yani internet üzerinden bürsürü kişiyle turnuva falan yapıyona onu sordum.