Ben İstanbul'da bir cafe işletiyorum. Günde 7-8 saat fm 2008 oynuyorum bana bu olay 2-3 kere oldu. 'KAYITLI OYUN YÜKLENEMEDİ'
Sonunda buldum....
Kusura bakmayın resimli anlatamıcam Vaktim yok.
Şimdi.. Normal oyununuzu oynarken kaydet'i seçerek oyunu kaydediyorsunuz. mesela oyun1 kaydetti.
Sonra oyundan çıkmadan farklı kaydet i seçiyorsunuz. bu sefer altta oyunun ismini istiyor. orayada oyun2 diye kaydediyoruz.
şimdi oyunu oynarken oyun1 diye oynuyorsunuz.Her çıkıcanız zaman kaydediyorsunuz ya bu sefer hem kaydedeceksiniz.
hemde farklı kaydetle oyun2 nin üstünede kaydedeceksiniz. Her zaman yaparsanız oyun1 bozulduğu zaman oyun2 devreye giriyo ve
Oyun devam ediyor. PENGUEN CAFE