Lucas_47 Arkadaşlar aşağıda verdiğim sitede joystick'inize shift tuşu ekliyebileceksiniz ancak bu sadece fifa 08 için geçerlidir. Ben denedim bende oldu hadi size kolay gelsin şimdiden Düzenlendi. (crdsa)
crdsa Sanırım reklama girer, ayrıca sabit konu var. Konuyu kilitliyorum. http://soccercenter.net/forum/konu/92309/Gamepad-Sorunlari