arkadaslar gecenlerde pes 2008 patch 1.20 indirdim kurdum ama oyunda (master leugue da) quick sumilition nerde oldugunu goremiyorum nerden ayarlamam gerek. bide networke girdigimde client version is deffent diye birsey geliyor onu nasil yapacagimi biri bana anlata bilirmi???