Arkadaşlar
Daha önceki bilgisayarımda Pes 2008 sorun çıkartmıyordu..
Yeni aldığım pcde oyunu yukledim..
Masterlig esnasında 2. maç başlarken oyundan atıyor ve bir hatayla kaşılastı diyor..
2 maça girerken eger oyundan atmassa maç bitiminde gelen ekranda oyun kilitleniyor..
Sorun neden olabilir?
Şimdiden teşekkürler.....