keyfine kalmış bi durum istediğin takımı seç .ama takım değiştirme olmadığı için bir iki sezon sonra bayıyor aynı takım.zaten transfer döneminde takımlar allak bullak oluyor.karşındaki takıma bakıyorsun alakasız adamlarla takım güçlenmiş iyice.tabi güçlü takımla başlamak daha iyidir herzaman