ROBERTO.CARLOS **evet var mesela game cam ile kaydettim windows moviekerden istersen resim müzik ekleyip kaydedip formatını avi,bs,wmp yaparsan oluyo:d:d:d:d:d:d:d**
aslan gorkem bundan daha kolayı war replaydan kaydettiğin videoyu fifa 08 menüsündeki load'dan açıp sağ altta yazan export yazısına tıklarsan save'lio onu ve sonra mpg formatında C:\Documents and Settings\gxs\Belgelerim\FIFA 08 klasörüne atıo bu kadar kolay gelsin