denizmert75 Herkese selam önce bu haftasonu ps3 fifa 2008 oyunu aldım fakat oyunu sadece analogla oynayabiliyorum acaba normal yönlendirme tustlarıyla da oynanabiliyormu ve oynanıyorsa ayarları nasıl yapacagım yardımcı olabilir misiniz?? tesekkürler
WippenmerT walla my fifa 08 den controls e gir orda alt tarafta yazması lazım analog veya classic diye pc de böle sn bi dene
denizmert75 valla bircok kez denedim ama 4 tane ayar var clasic clasic alternatif new new alternatif ama hepsinde analogla oynanıo :))
Dejavoo ewt ps3 de fifa 08 sadece analogla oynanıyo tuşlarla oynanmıyo ama pes 2008 ikisiyled oynanıyo:D