Yalnız anlamadığım nokta arayan değil de aranan kısa kesiyor konuşmayı:)
-Abi Kobe 90 sayı atmış.
-Vay hayvan!
-Müdürüm ben hastayım gelemicem bugün işe
-Kovuldun!
-Abi bulunduğum otobüs kaza yaptı
-Geçmiş olsun!
-Abi Merve'yi tavladım.
-İnanmam!
-Seni müdür yardımcılığına yükseltiyorum.
-Süper!
-Abi senin köpeğe araba çarpmış.
-Yazık!
... (Her hakkı bana aittir:p)