arkadaşlar oyunda career,kulüp takımı,milli takım felan seçmedim.yeni oyun açarken en altta yeni kulüp oluştur vardı onu seçtim oynuyorum.fakat oyunda mesajlarım felan görünmüyor.basın sözcüm,gözlemcim vb. personellerim yok almaya çalışıyorum fakat hata veriyo.hatada:kulüp merkezini aktifleştirmelisin veya kulüp merkezini geliştirmelisin yazıyodu şimdi ne yapmam gerek yardım edebilir misiniz?