acaba benim bi yerde hatam mı var ben online play e basıp sonra login oluyorum ordan odalardan birinden birisiyle oynamaya kalktıgımda oyuna baglanamıyorum loading diyo bekliyo ve sonra online play e bastıgımda cıkan ea sports ekranı cıkıyo tekrar en basa donuyorum login ekranına off cıldırcam simdi insan bu kadar oynamak isteyipte oynayamasmı yaa :(