
Selam
Dun Logitech Chillstream kol aldım fakat fifa 08 de kolu gormuyor
fifa 07 de ise Logitech Chillstream iki kol olarak goruyor (XBOX 360 For Windows (Bırde Controller olarak goruyor bu sekılde kullanılmıyor)
Bunda bir hata mı var anlamdım
varmı bu kolu kullanan
Nasıl bu hatayı duzeltebilirim
Teşekurler