07fb07 beyler belki komik ama evet ben zico face istiyorum çünkü teknik direktörlerin facelerini cv_0.img de buldum yapabilirseniz sevinirim lütfen elinizden geldiği kadar kaliteli yapmaya çalışın
Alexotan Orjinal Mesajı Yazan: 07fb07 beyler belki komik ama evet ben zico face istiyorum çünkü teknik direktörlerin facelerini cv_0.img de buldum yapabilirseniz sevinirim lütfen elinizden geldiği kadar kaliteli yapmaya çalışın Evet Bencede Cok Makbule Gecer