Smertus Arkadaşlar takım logolarını editörle atabiliyorum ancak lig logolarını nasıl atacağım açıklarmısınız?
AmAstasiA sanırım lig logolarını ggs ile atıyosun ben bu sitede gördüm nasıl atılacağına dair cevaplar verilmişti biraz araştırırsan bulabilirsin ;)
AmAstasiA Orjinal Mesajı Yazan: BORAXOV ONLARI FORUMUN ED,TRL BÖLÜMÜNDE:) :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Smertus Orjinal Mesajı Yazan: BORAXOV ONLARI FORUMUN ED,TRL BÖLÜMÜNDE:) Ne demek istedin sen kardeşim!Türkçe konuş:D
AmAstasiA Orjinal Mesajı Yazan: mert93 Orjinal Mesajı Yazan: BORAXOV ONLARI FORUMUN ED,TRL BÖLÜMÜNDE:) Ne demek istedin sen kardeşim!Türkçe konuş:D :D
NightKing Yes its not possible i know so far with Pes Fan Editor but am sure there is another program where u can change it...