Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
mika çok ıyı bır oyuncu ya gercekten ıyı sonuçlar almışsın yok yok coşmuşsun demek daha doğru :D
Cemil abi senin gibi bir ustadanda bunları duydum ya artık ölsemde gam yemem ;) saolasın ... Cemil abi eger oyundaki temamdan dolayı yorum yazma konusunda falan bir sıkıntın :P olacaksa söyle hemen degistireyim :D ( mika gercekten müthis bir golcü ... )
ya kardeşim yapma bunu ya usta falan sen benden daha ustasın ben galatasaray la liverpool la ıyı oynuyorum marıfet buyuk takımları oynatmak değil küçük takımlarla başarı yakalamak sen bence benden daha ıyı meneger lik yapıyorsun şampiyonluğun en buyuk adayı sensın :D
sen saol kardesim ...
Arkadaslar Mika Aaritalo'ya nazar degdirdik :D :D tebrikler :D cok rahat 15 pozisyonu kacırdı ...Sonuc:Puan kaybı :( neyse saglık olsun ...