Lucas_47 fifa 08 de manager modda gs yi aldığımda fifa kendi kendine kapanıyor arkadaşlar lütfen yardım edin ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler
Lucas_47 Orjinal Mesajı Yazan: NOE mUhakkak yüklediğin YAMA,PATCH vs..Kaynaklanıyordur.... abi öncelikle mesaj yazdığın için teşekkürler ama arkadaşımda da yama var onda öyle bi sorun yok ama bende var :(
messengerpark belki kariyer moduyla ilgili bir yama kurmuş olabilirsin, mesela fenerbahçe menejer modu yapmışlar. eğer bir menejer modu yama paketi kurduysan problem onun yüzündendir.
kazaa95 arkadaşım bi ara bendede olduydu üst üste iki veya daha çok yama yüklü ise oluyor bunu düzeltebilmen için tek çare oyunu silip tekrar yüklemen!!!! veya aslının kopyasını aldıysan onu tekrar yüklemen
Lucas_47 arkadaşlar öncelikle yorumlarınız için teşekkrüler fifa 08 i yendien kurdum tekrar olmadı ve menejer modla ilgili hiç bir yama koymadım bende olan yamalar: spiker ve tr menü
Lucas_47 **ben sorunu çözdüm artık atmıyor oyundan oyunu silip yeniden yükledim yama falan eklemedim artık atmıyor oyundan ** **Herşey İçin Teşekkürler**
by_mEhMeT60FB Niye Uğraşıyon Al Fenerbahçeyi Gitsin:) ___Yamadandır Bendede Olmuştu Oynu Yeniden Yükledim Sorun Yok__