AmAstasiA bence kaleci topu kurtarmış top geri geliyo:D şaka bi yana gole benziyo çünkü abi sen gol olmasa koymassın güzel gol olduğu için sonradan yayınlıcaksın diye düşündüm ben ki yanılmışta olabilirim:D :D :D