RAX Gerçekten hepsi harika tabi arkadaşlarında dediği gibi az sorunlar var.Ama olsun daha ilk deneme HARİKASIIIIIN.
AzRaEL_18 faceleri sorarsan ben onları pesturkaya göre yaptım öle ayarladım ama pes arg editörle ekleme yapabilirsin yani
RAX Arkadaş tamam yaptım kitserverin içinde img varya onun içindede cv_0.img in içine attım. Partın içindeki tsl filan varya onun içinde oyuncuların ismi tyazıyor girdim faces le ri dediğim gibi kitseverin içindeki cv_0.imge attım bu kadar.
kiral_10 ya arkadaşım sen gerçektende baya güzel faceler yapıyorsun ya ne zamandır istiyordum kendi facem olsun diye banada bitane face yapabilirimisin ya lütfen işte resmim
kiral_10 ya arkadaşım sen gerçektende baya güzel faceler yapıyorsun ya ne zamandır istiyordum kendi facem olsun diye banada bitane face yapabilirimisin ya lütfen işte resmim
gokhan_gs Kardeş Bana Yaptığın Face Pek Benzememiş Ama Doğaldır İlk Defa Görüyorsun Profil Resmi Filan da Gereklidir Diye Düşünüyorum Yanlış Anlama Emeğe Saygımız Sonsunz
Denizimo Dida benim yaptığım facin nerdeyse aynısı. 2-lincoln "m.fatih"in lincolnün aynısı 3-Modelleri çalma arkadaşım yoksa çalıntı face yayınlamaktan banlanırsın.