beyler fifa 07 ve cm 07 si olan biri Atatürk olimpiyat stadının oyundaki dosyalarını çıkarıp upload edebilir mi acaba fifa08 de 101 idli stad yarattım olimpiyat stadının görüntüleri var ama 3d modelleri ve textureleri yok.hem olimpiyat stadı yamasına gerek kalmaz,siteyede ekleriz. lütfen...
unutmadan cm 08de yeni stad oluşturup idsine 2 yazın. ve 3d model kısmına gelip clearday ve night dayı seçin.
santiago bernabéu stadı çıkıyor. sadece bilgilerini girip oyunda bu stadın olmasını sağlayabilirsiniz.
buda resmi buyrun:
