AmAstasiA Orjinal Mesajı Yazan: Tahsin13 çıkmayan alisamiyeni istiyo bi de üstüne kurulum istiyo :D:D :D :)
Cr9 Orjinal Mesajı Yazan: Tahsin13 çıkmayan alisamiyeni istiyo bi de üstüne kurulum istiyo :D:D :D:D:D:D:D
AmAstasiA arkadaşım çıkınca zaten bu sitede kesinlikle verilir zaten olsa olsa bu sitede çıkar o zaman bende indiricem bende bekliyorum çıkmasını sabırsızlıkla
Yasin KAYA arkadaşlar 2-3 tane farklı ekleme yöntemi var. araştırıp size kolay gelen bi tanesini kullanabilirsiniz.özellikle yazmadım nasıl ekleneceğini.herkes kendi isteğine göre ekleyebilir.programlar belli biraz forumu gezip bulabilirsiniz.
Real Emir **Yasin abi stadyumlar pes 2008 convert ile ekleniyo ama 2 katlı stadlara ekleniyo galiba seyirciler.3 katlı değişik pes 6 dan convert stadlarda seyirci ekleyemiyoruz.Sen biliyomusun bunun hakkında birşey.**