ANAKART: P5 LD2 VM İNTEL CHIPSET
İŞLEMCİ İNTEL P 4 3.00 GHZ
EKRAN KARTI:ATI REDEON HD3850
RAM:2 GB
HARDİSK:200 GB SEAGETE
Arkadaşlar sistemim bunlar ama malesef bu özelliklerden oyunlarda yararlanamıyorum bazı oyunlarda takılmalar oluyor.özellikle çok severek oynadığım pes2008 de ceza sahası içerisinde iken yavaşlama oluyor ama tekrardan 2 sn sonra normal akışına devam ediyor.Bazende klavye sanki tıkanıyor hoparlörden cırıltı sesi ile birlikte oyun tıkanıyor.Bu olayların ekran kartınla bir alakası varmı.Bu arada 300 w çıkış gücüm var bu yeterlimi bu sistem için yorumlarınızı bekliyorum.