pes 2008 training stadium antrenman sahasını nasıl diğer sahalara ekliyebilirim.Yani antrenman sahasını San Sironun,Santiagonun üzerine nasıl ekliyebilirim.Eğer biliyorsanız lütfen yardım.Çünkü Böyle Yapınca Taraftar Sesleri geliyor ama taraftar yok.Oyunu Mediumda oynayan Highta oynayabilir.Hiç takılmadan.
Yardım pls