.NecromanceR. arkadaşlar biriniz bana milan taktiği ve oyuncularının yerleştirilmiş halini atabilir mi lütfenn!
.NecromanceR. tamam İşte diğer sonuçç Seedorf 90.dk da frikikten süper bir gol attı ve kazandık!! Defans oyuncu önerilerini bekliyorum arkilerimm!
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed 1-0 olsun senin olsun ;) ... oluyo zaten bildiğin defans varmı iyi ?
.NecromanceR. Kovulmazsam kadroda büyük revizyona gircem yeni transferler felan hepsi gidecek olanlar var !!