.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed hmm grup biraz zorlu olmus ama cıkarsın ;) ... saol tek takip eden sensin herhalde:D
Ali GEMICI :D olsn ya yavas yavas artar ama bak çok iyi adamları sakın ucuza mal etme sonra buna hile diyorlar bana dedikleri gibi ok :D ...
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed :D olsn ya yavas yavas artar ama bak çok iyi adamları sakın ucuza mal etme sonra buna hile diyorlar bana dedikleri gibi ok :D ... tamam senin kariyeri de okudum sana iftira atıp durmuşlar yhaa
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed :D olsn ya yavas yavas artar ama bak çok iyi adamları sakın ucuza mal etme sonra buna hile diyorlar bana dedikleri gibi ok :D ... Evet:D herkesi değerine al:D ve alabileceğin adamları al sadece:D sora hile olduğu belli oluyor:D
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_ Penaltılarda Sevilla ya yenildim:( Galiba VOLKAN DEMİREL'i transfer etmeliyim;) hehe bir sey olmaz ya takma kafana bu arada kaleye bir transferi bencede düsünmelisin cünkü ben asla ama asla dida'yı begenmemisimdir ( Volkanı alayım deme :D :D ) ;)
.NecromanceR. Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed hehe bir sey olmaz ya takma kafana bu arada kaleye bir transferi bencede düsünmelisin cünkü ben asla ama asla dida'yı begenmemisimdir ( Volkanı alayım deme :D :D ) ;) Felipe nasıl??
Ali GEMICI hmm fena bir kaleci degil ancak senin ihtiyacını en azından şimdilik gidermez sanırım ama ileriye dönük olarak alır ve kiralarsan baska takımlara iyi bir kaleci olabilir ;) ...