evet arkadasim... kitserverde "keyblin" diye bisi var... onu hangi tuslari kullanmak istiyorsan onlari ilk once yap ama kramponlari sen secemezsin sanirsam kendi kendine seciyor. benim kistervere attim tum kramponlari ve her oyncunun kendi kramponu var.. bazilarida aynisini kullaniyor ama guzel gorunuyor.