bjk_1903_dnzl s.a arkadaşlar pes 2008 de donma olayı nasıl donma olayı şöyle :D:D 1.yarıya oynuyoruz 2yarı ya başlamadan oyun donuyor nasıl donma sorunu gider yardımmm
BATMANLI Arkadaşım setting ten windows ekrana ayarla ve high ta medium a indir eğer mediumda ise low a indir
Tahsin13 kardeş sen rip li indirmişsin galiba spiker indir sorun geçer sorun spikerden ben de de aynen öyle oluyodu spiker indirdim çözüldü....
fatih06_01 arkadasım aynısı bendede oldu yaptım oyuna acınca maça girin esc basın ordan sistem seceneklerine gir ses ayarına gir yes no yap bukadar basit iyi oyunlar
mustist valla arkadaşlar allah hepinizden razı olsun hepinizin çok yardımseversiniz gerçekten çok saolun:)