bilerekmi yenildi sizce heleki yenildiği takıma bak sebatla çaykur tmm çaykura yenilirde sebat ne ya bilerekmi yaptı yani beşiktaşın bir beşiktaşlı duruşu var yönetimiyle oyuncusuyla taraftaryıla siz hala öğrenemedinizmi beşiktaşın böyle şerefsizlikler yapmayacağını bursalılar biraz abartmış şuan süper ligdesiniz ne yani o sezon şaöpiyon olcaktınızda şaöpiyonlukmu gitti elinizden küme düşünce