Orjinal Mesajı Yazan: Kokane
Bu aralar ama pek kötü. Hos, rakiplerde kötü oynuyor ama belki birgün disli rakip cikar.
Dişli rakip derken? Eğer kendi takımından bahsediyorsan daha 1 ay geçmedi GS-FB maçlarının üstünden sanırım ne çabuk unuttun o maçları? Eagle-Eye arkadaşımız baya yardımcı olmuş rakiplerimiz oynayamamasını anlamanıza.