Orjinal Mesajı Yazan: Gfb_3M1r
darkmute bak Bakalım Aynımı Daha Face Yapmayı Bilmio Cocuk Facepack Cıkıcak Saol Amastasia Kardeş
Ayrıca sende 2 kez kadıkoyu actın RESİM GOSTERMEK İÇİN
Çocuğundan mocuğundan başlatma şimdi doğru konuş büyüğünle. Terbiyemi bozdurma terbiyeni takın. Bu tarz eleştirilere açık olmıycaksan forumda konu açmaya hakkın yoktur. Uğraşmıssın emeğine saygı ona bir şey diyemem fakat fikrimide belirtirim iyi ya da kötü olarak , eğer bunu göze almıyorsan konu felan açmamalısın.
Kadıköy mevzusuna gelince ben 2 kez felan kadıköy hakkında konu açmadım atma
Bir daha benim hakkımda buraya bir şey yazma. Açtığın konunun forumun ilk sayfasından düşmemesi için gereksiz atışmalar çıkarıyosun.