formalar fifa 2008 i acayip andırıyor görüntüde öyle arkadaşlar ben artık fifa dan pc için ümidi kestim fifa tamamen ps3 ve xbox kaydı pc için ayıp olamsın ddie oyun çıkarılıoar
öss yi bi kazanayım ilk iş XBOX360 almak olcak görüntüler harika onda ya offf offf