ercuslan arkadaşalar we 7 international ayarında bi pes istiyorum yalnız 32 ekran kartı war we 7 hiç kasmıyor
Cr9 bu seferde yanlış yere açmışşın pes 5 ve daha eski bölümüne gideçekti bide yardım falan yazmak yasak