arkadaşlar merhaba sistemim
1 gb ram
nvıdia 7300 gs ekran kartı
p4 3.2 işlemci
asus anakart
vista ultimate
pes i ilk yüklediğimde sorunsuz 2 ay oynadım ama geçen format çektim pes 2008 oynarken 20.dk dan sonra ceza sahası içinde oyun oynanmaz hale geliyor PES2008Patch1_10 PES2008Patch1_20 ikiside yüklü nvıdia ayarlarında yüksek performans seçili xp yükledim yine aynı hatayı verdi şimdi tekrar vista yüklü.nvıdia ayarlarında değiştirmediğim ayar kalmadı.yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler