Kura kuradır, Şampiyonlar Ligi'nde oynuyorsan hangisinin geldiğinin bir önemi olmaması gerekiyor biz çok enteresan bir bir milletiz, süper duygusalız bir kere, bu bazen güzel birşey tabi, ben eğleniyorum aslında böyle Avrupa futbolu ilgisi şampiyonlar ligi be uefa kupasından ibaret olanlar nasıl güzel ahkam kesiyorlar, haftalardır Sevilla'yı dinliyorduk kendilerinden, şimdi bir kaç hafta da Chelsea'yi dinleriz, bakalım neler diyecekler, artık ne "Lampard'dan gerisi hikaye" diyenler "forvetinde iş yok diyenler" görün, aradan birileri mutlaka anlatır Sevilla ile Chelsea arasında ne fark var, yakalamaya çalışın, umarım yarı finali de görürüz ama şu kadarını söyleyeyim İngiliz siteleri şimdiden Liverpool-Chelsea yarı finalinden bahsediyor...