maximusss ayarlamama ragmen oyuna gırdınmı oyuncular bır yone kosuyo ve ben mudahale edemıyom menudede oklarla asagıya ınerken kendı kendıne ıleır gerı asagı yukarı oynuyo bastımmı oklara bun nasıl cozerım ?
hhyx settings'e gir orada controlleri seç directput ve input gibi bişey olacak (oyun evde hatırlamadım tam adını) hangisi seçili ise sen diğerini seç. bendede oldu ordan düzelttim.
ahmet_keskin_90 Orjinal Mesajı Yazan: hhyx settings'e gir orada controlleri seç directput ve input gibi bişey olacak (oyun evde hatırlamadım tam adını) hangisi seçili ise sen diğerini seç. bendede oldu ordan düzelttim. :cool: Doğru