Koskoca FB camiasının Selçuk gibi bi oyuncuya sahip olmaması gerekiyor. izlediğm her maçta bunu anlıyorum yemin ediyorum. Elalemde 5 tane 6 tane gol yiyen takıma 2 ön libero niye ! Herşeyi geçtim Maldonadoyla paslaşsa gene eyvallah Selçuk gibi birinin takımda oynaması tamamen hata ya adam oyunu tamamen soğutuyor. maçı izlemeyenler son golde maldonadonun topu bırakışını koşusunu ve asistini iyi izlesin o zaman ÖN LİBERO OYNAYAN FUTBOLCU nasıl oluyor anlarsınız. Selçugu zaten savunan tek bir kişi varsa gelsin msnden sabaha kadar tartışalım ya FB'nin en zayıf halkası diyebilirim hemde en önemli mevkisinde.
Semihime şükürler olsun. Ballı mallı diye bi olay yok kimse bilinçsiz konuşmasın adamın oyuna girdikten sonra katkıları çok net. İlk yarı Alexin pozisyonu dışında tek bi atağımız yok Semih girene kadar. Semih girdi gol olasaya kadar golün olcagı çok netti. İlk golde çok iyi bi top saklayış arkasından golü koklaması, 2.golde OLMASI GEREKEN YERDE olup golle sonuçlandırması.. Bal dediğiniz olay ceyhunun golüdür bay bilmişler serdarın sırtına çarpıp gol olması..
Deivide'e bi parantez açmak istiyorum. bu kadar bi oyuncu isteyemez galibiyeti adam sürekli bişeyler yapmak istiyor hatasıda oluyor elbette ama gidiyor sağ tarafa sol tarafa ortada kalıyor içeri koşular yapıyor ara pası veriyor gerçekten mükemmel işler yaptı bugün. 2. golde zeminin azizliğine urasada o topu ordan çevirmek gerçekten çok zordu helal olsun sana ya.
Gökhan bilindik deparları sayesinde bi çok atak yapmamıza bi gol atmamıza sebep oldu defanstada çok iyi işler yaptıgınıda unutmamak gerekir.
Ayrıca Kezman bugün 4 gol atabilirdi :) Semih'in attı gollerde semih bıraksa anında Kezman atıcak golü o derece gol atamasaydı bugün üzülürdüm şahsen. ilk golü güzeldi kontrol dönüş ve vuruş.
Herşeye rağmen sözde BALLA yendik. en çok gol atan takımız ve şampiyonluk iddaası yapan bütün takımları yenmiş takımız. ve öylede olcak