Arkadaslar bende orjinal fifa 08 seriali ve korsan oyunu(tum yamalar yapılı 3 taneside)var bunula uye oldum hersey gayet guzel fakat online a gelince oyunda lobyde birileriyle tam mac yapıcakken siyah ekranın orda sol alt kosede loading yazısı cıkıyo ve maca baglanamıyorum tekrar en basa donuyor acaba bunun sebebi ne olabilir ekran ayarları vs herseyle oynadım bi turlu bi mac bile yapamadım yardımlarını bekliyorum...