45. dakikadaki gol için son dakika golü diyen arkadaşın zeka seviyesi -5 sanırım.
Holosko'ya verilen paralar son kuruşuna kadar helal olsun. Bu nasıl bir azimdir ya sahanın her yerindeydi. Pres yaptı. Top kaptı. Asist yaptı v.s
Kısacası bana göre maçın yıldızı Holosko'ydu. Delgado ayrı bir harikaydı frikik golü ve Aydın'a attırdığı goldeki pası ile futbol resitali sundu gerçekten. Bu Aydın'da gelecek var gol vuruşlarını beğeniyorum çok sakin vuruyor : ) Nobre, Holosko ile kendini tekrar buldu. Bobo bir süre daha yedek kalmalı. Holosko'nun içeri çevirdiği topta golü atsaydı çok güzel olacaktı :p
Çok mutluyum arkadaşlar çoookkk :cool: