Arkadaşlar WE: PES 2007 diye resmi bir oyun var KONAMI nin sitesinde de var bu oyun pes6 dan sonra çıktı ama yeni bazı hareketler ve yan hakemler dışında ben pek bi fark göremedim Yeni bir oyun olduğu için pes 6 ile dosyalarının yeride farklı ben ligtv yaması kurmuştum oyun bozulmuştu ama pes 6 için olan option file lar var onların adını oyunun opt file ı ile değiştirip kullanınca oluyor pes6 bölümünden TSL option fileları indirebilirsiniz