Arkadaşlar FIFA 08 i Be A Pro modunda oynamaya başladım. Ama bir türlü çözemediğim bir şey var.:mad: Kornerleri , free
kickleri filan ben kullanmak istiyorum.Top kornere çıktığında bir rakam çıkıyor (1,2,3 veya 4). O korneri kullanamıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.