OziLy ben saçma isimler yazıyorum ya da kısalistelere bakyorum çıkıyor oyuncu ve wagner love biraz ucuza gitmiş gerçekten de
zafer78 **Başarılar... BU ARADA BEYLER BEN KARABÜKSPORLA KARİYERE BAŞLADIM ASTON VİLLA VE KARABÜKSPOR BERABER İDARE ETCEM KONUYA MESAJLARINIZI BEKLERİM.**
DDT1 ne diyelim başarılar artık işşallah chapions legue de başarılarını görücez bu arada ss nasıl yapılıyor
White Albatros ha yazmayı unuttum Henry 2 hafta sakat yani vallodid ve diğer milan maçında oynayamıyacak
Cemil KAYA vaybe guruplardan hemen sonra milan çıkmış karşına şanssız bir kura olmuş ama sen her şeye rağmen turu geçmişsin
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA vaybe guruplardan hemen sonra milan çıkmış karşına şanssız bir kura olmuş ama sen her şeye rağmen turu geçmişsin sağol abi ama daha turu geçemedik 2. maçı bizim sahada oynayacaz henry eksiğiyle ama olsun yeneceğiz inşallah