DDT1 süper transferler yapmışsın emre porto gibi o kadar da ahım şahım olmayan bir rakiple eşleşmişsin bence boşver yada istifa et oyunu başka bir adla kaydet beyenmezsen eskisine devam edersin;)
tommy89 **Önce klüp bul hemen istifa etme sonra klupsüz kalırsın Seria A'yı tavsiye ederim.Çok zevkli bir lig ** :)
White Albatros arkadaşlar önce bu sezonu bitiriyim şu barçaya bir şampiyonlar ligi kazandırım öyle gidecem zate nkesin finaldeyiz
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: Y_I_G_I_T güzel gidiyorsun umarım real maçını kazanıp alırsın kupayı İnşallah
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane Real'i yenersin,kupayı alırsın inşallah Emre:) Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti kupayı bklıoruz snden Orjinal Mesajı Yazan: yasarumit yolda bu kadar düzgün ilerleyen bir takım kupayı alıcaktır ;) Hepinize teşekkür ederim inşallah Kupayı alacağım önümde ki maçların ikiside yani arka akaya porta maçları var inşallah finalde çıkacağım
White Albatros Size Bir Sorum Olacak K.Erciyes e Yabancı oyuncu alamıyom neden sade kırgız özbek azeri ve türk alabiliyom
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: Tilkos95 Size Bir Sorum Olacak K.Erciyes e Yabancı oyuncu alamıyom neden sade kırgız özbek azeri ve türk alabiliyom 2.lıg o yuzdn