Kariyerde Lig Arası Kasım ayındayım Yeşilleri aldım en üstteki Kaptan bendeydi.
Kırmızılar da Görüşmede olduklarım.
En alttakini Takım kaptanımız önerdi. Diğerleri benim ve Scoutlarımın ligde beğendikleri.
Bu arada Endonezya Dünya Kupası Asya elemelerinde ilk turda elendi (Guam) takımına.

Bir notta milli takımımız hakkında. Çoğu arkadaşın oyununda Euro2008'e kalan Türkiye benim oyunumda Euro 2008'e kalamadı.
Beşiktaş Şampiyonlar liginde grup sonuncusu olmak üzere Manchester Valencia ve Sporting vardı grubunda
Galatasaray ve Fenerbahçe Uefa'da iyi gidiyorlar.
Bu arada Nihat'ta Villareal'dan Sevilla'ya geçti.
Tüm ligler açık olduğu için size Brezilya, Şili liglerindeki durumları da söylerdim ama gerek yok heralde :)