zizou_61 arkadaslar fm 8.02 de ikinci sezonun başındayım,paraya ihtiyacım var,oyuncu satıyorum ama gelen paranın yüzde onu falan transfer bütcesine gelio,yani bi işe yaramıo,naabmalıyım,yardım..?
CT25 yönetim bölümünden adjust die bişey vardı oraya bak orada para yoksa yönetimden maaş ödemelerini arttırmasını iste
zizou_61 yok ben onu demiyorum,mesela ilk sene sattığım oyunculardan gelen paranın hepsi transfer bütçesine geliodu ama şimdi yüzde onu falan gelio,ya acil yardım edebilecek biri yok mu?..