cimbomlueray Arkadaşlar fifa 08 e neden hala güzel bir lig tv veya daha başka skorboardlar yapılmadı. bende pes 2008 var ve gerçektende müthiş skorboartlar yapmılıyor arkadaşlar pes 2008 forumuna girin ve bakın fifa 08 de ise daha hala yok scn pro edition yok euro 2008 yamaları yapılıyor yani demek istediğim fifa 2008 oyun içine daha hiçbir faaliyet göremedim. skorboard yapan arkadaşlar söylebilirmisin bu hangi programla yapılıyo. İşte benim pes 2008 den bir görüntü....
Nevzat_BJK ya arkadaşım böyle bi başlık olur mu? Şikayet eder gibi.... Ve bir istekte bulunuyorsun rica etsem gibi ifadelerde kullanamamışsın hiç şık durmamış.
FIFACI_09 biri anlatsa en güzel yamayı yaparım ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeee kendileri sırlarını saklıyolar. FIFA 07 DEDE istedim sölemediler bişi
cimbomlueray ewet bi arkadaşımız daha pes 2008 için star tv skorboardı yapmış. buyrun. biz daha scn pro edition yamasıyla uğraşalım. :mad:
.Hakan. harbiden yaa şikayet eder gibi ne bu kimse yapmıosa sen dene öğretmiolarsa başka sitlerden ören. sanki yapanlar sizin gibi kolaya kaçmaları sayesinde yapiolar. adamlar araştırıo buluo. kimse öğretmiosa aç 08 i dosyaları karıştır. yaptığınız ayıp arkadaşlar.
sedat_gencfb Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at harbiden yaa şikayet eder gibi ne bu kimse yapmıosa sen dene öğretmiolarsa başka sitlerden ören. sanki yapanlar sizin gibi kolaya kaçmaları sayesinde yapiolar. adamlar araştırıo buluo. kimse öğretmiosa aç 08 i dosyaları karıştır. yaptığınız ayıp arkadaşlar. eet katılıyorum Skorboard yapanlar nasıl buluyor sanki :D karıştırarak bende yavaş yavaş dosyaları karıştırarak bişeyler yapmaya çalışıyorum