Depremi hissetemedim, ama güldüm : Ben odamda Avrupa Yakası'nı izliyordum. Sanırım reklama girmişti, ve tuvalete gitmeye karar verdim. Yataktan birden kalktım. Koridora çıktım ve salondaki anneanneme baktım. O da bana bakıyordu. Ona bir şeyler söyledim ama cevap vermedi, bana öylece bakıyordu :D:D Anneanne noldu dedim, hiç şeklini değiştirmeden deprem oldu dedi. Söylediği bazı şeyler doğru olmayabiliyor, bu nedenle inanmadım. Bilgisayar başında olan ablamın yanına gittim anneannem deprem oldu dedi dedim, evet oldu dedi. Ama ikisi de korkmuştu biraz, ben de gülmek için hemen odama döndüm. Görseniz anneannemin bakışı o kadar komikti ki... :)