Inanc58 Orjinal Mesajı Yazan: SniperBomb Bu oyuncuları oyunda kullanmak gibi bi şansımız yok mu¿? evet bu konuyu süs için açmadım :D oyuna eklersiniz diye açtım. bundan önceki mesajlarda nasıl yapıldığı var. konu içinde gezin bulursun.
Carlos Vela onların faceleri yok.Sadece arifin var.Oda ilk sayfada.Bu arada djemba-djemba ve milosevic i de bulursanız sevinirim.
Inanc58 oyuncuyu yeni yaratmış olduğun için defaultta yani bütün güçleri 50. overall de ona bağlı olarak 50 oluyor. istersen kendin düzenleyebilirsin.
mjboy george wweah wardı zamanında milanda bierhoffla birlikte santrafor oynuyodu onu bi bulabilirmisin sana zahmet
Inanc58 malesef bulamadım. belki ilk sayfada da ? işaretiyle belirtmiş olduğum bilmediğim kişiler arasında vardır. onlara bi bakmanı tavsiye ederim. cm 08 le yaratıp bakabilirsin.
memogs1905 ya bu eski Türk oyuncular bide eski yabancılarla ayrı ayrı iki takım kursak ya.süper olur aslında.
canozturk26 ya inanç , abi sabahtan beri uğrasiom cm08de yeni oyuncu yaratamadım resimli anlatırsanız sevinirim ltfn çok ihtiyacım clasic XIın yerine bu futbolcuları kullanıp yeni bi takım kurcam yardım edin ltfn
Burock GS Orjinal Mesajı Yazan: onderts 1-? yapmissin o sahis david seamens ingilterenin eski kalecisi Soyadı Seaman olacak yanlış yazmışsın.;)
canozturk26 ya arkadaşlar bi bakıverin ya cm 08le oyuncu nasıl yaratılıo yama çıkartıcam solerseniz ltfn
Carlos Vela Ben emekli futbolcular diye bir yama yapıcam bunlardan.Oyuncu yaratmanıza falan gerek kalmayacak.Inanc tanda izin aldım kısa zamanda yama çıkacak