dnzcn bilen varmı 1-) free agent 'e nası oyuncu ekleniyo ? 2-) inanç abi bunları fifa 07 de yapsam olurmu ?
Inanc58 07 de de olur galiba. freeagent a cm den let free yaparsan oyuncunun takımı olmuyor. yani freeagent a giriyor. oyunda nasıl bilmem.
nihat_51 ben kayıtları felan komple sildim tam oyuncuların olduğu livorno takımını seçiom düzenlmek için çıkıo oyundan hata verio neden acaba
unkas04 Ya arkadaşlar gol sevinci üzerinde duralım.Oyunda gol sevinci çok kötü . Takım halinde gol sevinci yok herkes bireysel gol seivnci yaşıyor.Pes 2009 da 50 çeşit gol sevinci var bi yardım ederseniz.
_Y_U_A_N_ çok güzel ya teşekkür ederim arkadaşım Miroslaw Szymkowiak ı yeniden görmek çok güzel olcak :)
KadiEc Saol emeğine sağlık da İlhan Mansızı da bulamazmıyız acaba eyer bulabilen olursa lütfen eklesin!(ısrarla rica olunur)