Selam arkadslar,
pes 6 da inönü stadini inidirmistim, süper bir yamaydi, nerden indirdigimi hatirlamiyorum. Stad tamamen ayniydi, yapana helal olsun.
su yamaydi:
Acaba 2008 icin yapaniniz yokmu ? Valla hergün bakyiorum biri sunmus diye ama yok:S Yaparsaniz ben ve diger arkadslarim cok sviniriz. saygilar