selam arkadaslar nasılsınız? :) eski topraklar bizi tanır.eveeeet uzunca bir aradan sonra yine geldik yepyeni bir serüvenin başına. GTA 4 VE UFOLAR :)
şaka bir yana bir çoğunuz bize kızgın olsanızda lütfen hakkımızı yemeyin.çok güzel anılardı.bizler burda yepyeni asparagas haberler üretirken sizlerde saatlerce mezarlıklara ateş etmiştiniz, ellerinizde dürbünler analoglar gökyüzünde ufo aramıştınız. GTA SA da uykusuz saatler geçirmiştiniz ve forumlarda ordan burdan sıkma yazılarla coşmuştunuz.ama kabul edin çok heyecanlı dakikalar paylaşmıştık :) lütfen bunları tatlı güzel anılar olarak hatırlayınız.yepyeni GTA UFO haberleriyle bambaşka sitelerde olacağız :) hayır şaka bir yana düşünsenize GTA4 te adamlar gerçekten UFO koymuşlar artık siz öyle bir hadde gelmişinizki inanmıyorsunuz,gözlerinizle görüyorsunuz yok artık BORDO burdadamı karşımıza cıktınız falan diyorsunuz :)))
kendinize saglam bakın. işte bunlarda son görüntüler :) ACABA ??? ;)
http://img151.imageshack.us/my.php?image=164il6.jpg
http://img156.imageshack.us/my.php?image=002vn9.jpg